2014年5月10日土曜日

CALL Literary Reaction Journal 1

A Red Red Rose

I. Summary

The poem I chose to summarize and react to is A Red Red Rose by Roberts Burns.This poetry  is the poetry which said the brief good-bye to a darling person. I thought that it was very passionate and sad poetry.

私が要約することに決めた詩はロバート・バーンズによる赤い赤バラです。この詩は大切な人に別れを告げる悲しい詩だと私は思います。非常に熱烈で悲しい詩であると思いました。

II. Reaction

1. Connotation

Brief separation with a darling person is said.

愛しい人とのしばしの別れを伝えています。

2.Personification

The seas gang dry, the rocks melt wi' the sun and the sands o'life shall run are the expressions that compares the hardship in poeple's life.

海が干上がったり、岩が熱に溶けたり、命の砂が飛び散るというのは、人生の様々な困難を例えた表現だと思います。
3. Metaphor

The author has compared those who love to the rose like the title of this poetry.

この詩のタイトルのように作者は愛する人をバラに例えています。
 
4. General Opinion

The love to those who love has been grasped. It was impressed. I thought that I would also like to meet when or those that love.
Finally it is.

私はこの詩で愛している人への愛を理解しました。
そしてそれが印象づけられました。
いつかそう思えるような愛に出会えたらいいなと思いました。

0 件のコメント:

コメントを投稿